Методичний семінар «Формальна, неформальна та інформальна освіта»

27 листопада 2024 року відбувся методичний семінар кафедри бізнесу та управління персоналом на тему «Формальна, неформальна та інформальна освіта» (доповідачі: Стахова Н.П. та Ілащук С.А.).

Під час семінару доповідачі детально розглянули основні аспекти нормативно-правового регулювання видів освіти в Україні, зокрема формальної, неформальної та інформальної. Було висвітлено ключові характеристики кожного виду освіти, їхні переваги та недоліки, а також обговорено важливість інтеграції результатів навчання, здобутих шляхом неформальної та інформальної освіти, у загальну систему навчального процесу.

Окрему увагу було приділено процедурі визнання таких результатів у Чернівецькому національному університеті імені Юрія Федьковича. Доповідачі запропонували низку практичних заходів, зокрема:

  • інформування та консультування здобувачів освіти щодо доступних онлайн-платформ неформальної освіти;
  • публікацію інформації про можливості та успішні кейси визнання результатів неформальної/інформальної освіти на сайті кафедри.

Семінар завершився активною дискусією. Учасники поділилися досвідом та обговорили перспективи розвитку процесу визнання неформального та інформального навчання. Було представлено рекомендації щодо вибору актуальних онлайн-курсів, зокрема з «Проєктного менеджменту», «Бізнес-аналітики» та «Соціального підприємництва», а також наголошено на важливості відображення необхідної інформації в системі MOODLE.

Запропоновано організувати додаткові зустрічі зі здобувачами освіти за освітніми програмами «Управління персоналом та економіка праці», «Економіка та організація бізнесу», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Метою таких зустрічей стане ознайомлення студентів із можливостями та процедурою визнання результатів навчання, здобутих поза межами формальної освіти.

Семінар підкреслив актуальність розвитку неформальної та інформальної освіти як важливого інструмента підвищення конкурентоспроможності студентів на ринку праці. Учасники погодилися продовжувати роботу над створенням сприятливих умов для інтеграції результатів такого навчання у систему університетської освіти

Галерея