Гостьова лекція з курсу «Нейромаркетинг»

Відбулась гостьова лекція з курсу «Нейромаркетинг». На запрошення доц. Наталії Філіпчук, лектор Євген Татарінов – кандидат психологічних наук, майстер-практик з НЛП в інтерактивній формі розкрив проблематику нейролінгвістичного програмування в маркетингу. До співорганізації лекції-тренінгу долучились ТОВ «ІМТЕКС ГРУП» – «Ресурсна студія/Resource Studio», м.Київ (facebook.com/resources.studio) та  Буковинський центр реконструкції та розвитку (facebook.com/bcdr.cv.ua) у рамках Меморандуму про співробітництво між даними організаціями та Чернівецьким національним університетом імені Юрія Федьковича.
Під час зустрічі обговорювали актуальні питання механізму формування внутрішнього/еталонного образу товару у споживача; прикладні можливості застосування технологій НЛП у маркетингу: технологію раппорту – побудови швидкої несвідомої довіри споживача, «магії» зеркальних нейронів; механізм сприйняття зовнішніх стимулів та обробки інформації споживачем; вплив на переконання/шаблони споживача технологією рефреймінгу. Заглибились у проблематику мотивації споживача на основі метапрограм, як базових неусвідомлених фільтрів сприйняття та обробки інформації.
Особливе зацікавлення у аудиторії викликала нейромодель створення ефективного мотивуючого повідомлення, а також частина «питання-відповіді» на основі практичних кейсів.
Вдячні Євгену Татарінову за високопрофесійний підхід у висвітленні матеріалу та важливі практичні поради!

Галерея