ЦИФРОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ІНСТРУМЕНТИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Формування професійних компетентностей здобувачів освіти є основним завданням освітніх програм.

Студенти 4 курсу спеціальності «Менеджмент»  в рамках вивчення дисципліни «Цифрова економіка та управління» (викладач д.е.н. Галина Поченчук) розвивають свої цифрові компетентності, що засвідчує успішне проходження  тестування «Цифрограм» на онлайн-платформі Дія.Освіта.

Завдання тесту систематизовані за сферами знань європейської рамки цифрових компетентностей для громадян DigComp 2.1. Цифрові навички розширюють можливості професійного розвитку, зокрема шляхом участі у профільних воркшопах, таких як «Economist career way».

Воркшоп включав розгляд десятків кейсів реального бізнесу від провідних компаній – KPMG, ProCredit Bank, Baker Tilly, LDC, Deloitte, Хлібпром, EY, Cemark, Mazars, PwC, BAT Україна та за участі Національного Банку України, а також інсайтів та лайфаків відбору персоналу, що дозволило студентам-учасникам оцінити власні резюме та визначити напрями розвитку професійних компетенцій. Конструктивне поєднання формальної та неформальної освіти значно розширює можливості здобувачів освіти, а отримані сертифікати підсилюють резюме та підвищують шанси на працевлаштування.

Галерея