Викладачами та студентами кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування було розроблене анкетування для визначення потреб студентів та ознайомлення із їхніми пропозиціями щодо навчання.
Анкетування пройшли 28 студентів 1-го курсу, 24 студенти – 2-го курсу, 19 – 3 курсу, 19 студентів 4-го курсу та 13 студентів магістрів.
На питання «Чим би Ви хотіли доповнити наш навчальний процес?» Із можливістю обрати декілька варіантів – більшість студентів (81 респондент) вибирали саме варіант: «Хочу, щоб на пари запрошували успішних бізнесменів, які розповідали б нам власні кейси про те, як вони створили та ведуть свій бізнес», що знову ж таки підтверджує думку про практичну спрямованість занять.
Також, досить велика частина студентства нашої кафедри (кожен п’ятий) хоче більше зустрічей із представниками влади (можливо вони хочуть працювати в державній сфері). Цікавою є думка студентів, щодо кафедрального дозвілля:
Більшість студентів обрали варіант: «Хочу проведення якогось кафедрального заходу спільно для студентів та викладачів (наприклад, раз у семестр, або рік йти колективно в боулінг чи подібне)».
Також, в необов’язкове до заповнення віконечко, як покращити навчальний процес надійшло дуже багато пропозицій від студентів:
- Відпочинок в горах 2-3 дні
- Зустріч всім разом на природі
- Тематичні вечори
- Поїздка на підприємство в іншому місті з ночівлею, екскурсія на завод
- Поїздки за кордон та по Україні, екскурсії на підприємства та державні установи
- Спортивні змагання , боулінг …
- Тренінги, семінари, лекції з відомими селф – мейд особистостями, на актуальні теми для студентів.
- Вебінар з крутим підприємцем
Що цікаво, більшість студентів тут написали про спільні подорожі та поїздки, попри те, що в анкеті навіть не згадувався такий варіант.
Також, в анкеті ми запитали студентів, чому вони обрали нашу кафедру.
Отже, більшість вступило тому, що самі знають ким хочуть бути і чим займатись.
- 17 студентів переконали батьки,
- 11 рекомендації старших студентів,
- 7 телефонна розмова (підозрюю що більше)
- 4-х студентів реклама (заходи).
Цікавою була думка студентства, щодо контенту,який повинен бути на сайті кафедри та сторінках в соціальних мережах:
Як бачимо найбільше людей цікавлять управлінські та бізнесові лайфхаки, наступними їм цікаві вакансії з пошуку роботи. Третє місце між собою поділяють анонси та інформація про дозвілля – цим цікавиться приблизно половина студентів нашої кафедри. І ще приблизно третині студентів цікаво було б подивитись на фотографії з пар.
Не обов’язковим питанням для студентів було про те, який рекламний захід, на їх погляд, міг би бути найефективнішим для вступників. Отримали такі відповіді:
- Успішні випускники кафедри
- Реклама в інстаграмі
- Спілкування з студентами
- Проведення форумів, або бізнес шкіл за участі студентів та школярів
- Формат відео, висвітлення позитивних сторін нашої чудової кафедри
- Проведення зустрічей у школах викладачами університету
- Приклади/ виступи успішних випускників нашої кафедри
- Особиста порада студентів, які навчаються. Їхня розповідь про кафедру, університет і т.д. Як на мене, власний досвід – це найкращий рекламний захід.
- Челендж по показу своїх успіхів старших студентів та викладачів
- День відкритих дверей
- Відео візитка
Як бачимо, багато студентів називають, що хорошою рекламою спеціальності є її випускники та студенти які зараз навчаються. Також багато людей назвали заходи під час яких ми можемо прямо взаємодіяти з абітурієнтами і звичайно ж соц мережі.
Дане дослідження показує нам те, що студенти хотіли б добавити до навчального процесу.
Основний месендж більшості студентів – це запрошення на пари бізнесменів, деякі екскурсії та спільні поїздки всією кафедрою в інші міста або на природу.