Розроблене анкетування для визначення потреб студентів

Викладачами та студентами кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування було розроблене анкетування для визначення потреб студентів та ознайомлення із їхніми пропозиціями щодо навчання.

Анкетування пройшли 28 студентів 1-го курсу, 24 студенти – 2-го курсу, 19 – 3 курсу, 19 студентів 4-го курсу та 13 студентів магістрів.

Цікавим у відповідях студентів на поставлене запитання є те, що більшість студентів бажає бути саме бізнесменами і займатися власною справою, думаємо, що саме на цьому й потрібно наголошувати на наших практичних заняттях, на сайті та наших заходах.

На питання «Чим би Ви хотіли доповнити наш навчальний процес?» Із можливістю обрати декілька варіантів – більшість студентів (81 респондент) вибирали саме варіант: «Хочу, щоб на пари запрошували успішних бізнесменів, які розповідали б нам власні кейси про те, як вони створили та ведуть свій бізнес», що знову ж таки підтверджує думку про практичну спрямованість занять.

Також, досить велика частина студентства нашої кафедри (кожен п’ятий) хоче більше зустрічей із представниками влади (можливо вони хочуть працювати в державній сфері). Цікавою є думка студентів, щодо кафедрального дозвілля:

Більшість студентів обрали варіант: «Хочу проведення якогось кафедрального заходу спільно для студентів та викладачів (наприклад, раз у семестр, або рік йти колективно в боулінг чи подібне)».

Також, в необов’язкове до заповнення віконечко, як покращити навчальний процес надійшло дуже багато пропозицій від студентів:

  • Відпочинок в горах 2-3 дні
  • Зустріч всім разом на природі
  • Тематичні вечори
  • Поїздка на підприємство в іншому місті з ночівлею, екскурсія на завод
  • Поїздки за кордон та по Україні, екскурсії на підприємства та державні установи
  • Спортивні змагання , боулінг …
  • Тренінги, семінари, лекції з відомими селф – мейд особистостями, на актуальні теми для студентів.
  • Вебінар з крутим підприємцем

 

Що цікаво, більшість студентів тут написали про спільні подорожі та поїздки, попри те, що в анкеті навіть не згадувався такий варіант.

Також, в анкеті ми запитали студентів, чому вони обрали нашу кафедру.

Отже, більшість вступило тому, що самі знають ким хочуть бути і чим займатись.

  • 17 студентів переконали батьки,
  • 11 рекомендації старших студентів,
  • 7 телефонна розмова (підозрюю що більше)
  • 4-х студентів реклама (заходи).

 

Цікавою була думка студентства, щодо контенту,який повинен бути на сайті кафедри та сторінках в соціальних мережах:

Як бачимо найбільше людей цікавлять управлінські та бізнесові лайфхаки, наступними їм цікаві вакансії з пошуку роботи. Третє місце між собою поділяють анонси та інформація про дозвілля – цим цікавиться приблизно половина студентів нашої кафедри. І ще приблизно третині студентів цікаво було б подивитись на фотографії з пар.

Не обов’язковим питанням для студентів було про те, який рекламний захід, на їх погляд, міг би бути найефективнішим для вступників. Отримали такі відповіді:

  • Успішні випускники кафедри
  • Реклама в інстаграмі
  • Спілкування з студентами
  • Проведення форумів, або бізнес шкіл за участі студентів та школярів
  • Формат відео, висвітлення позитивних сторін нашої чудової кафедри
  • Проведення зустрічей у школах викладачами університету
  • Приклади/ виступи успішних випускників нашої кафедри
  • Особиста порада студентів, які навчаються. Їхня розповідь про кафедру, університет і т.д. Як на мене, власний досвід – це найкращий рекламний захід.
  • Челендж по показу своїх успіхів старших студентів та викладачів
  • День відкритих дверей
  • Відео візитка

Як бачимо, багато студентів називають, що хорошою рекламою спеціальності є її випускники та студенти які зараз навчаються. Також багато людей назвали заходи під час яких ми можемо прямо взаємодіяти з абітурієнтами і звичайно ж соц мережі.

Дане дослідження показує нам те, що студенти хотіли б добавити до навчального процесу.

Основний месендж більшості студентів – це запрошення на пари бізнесменів, деякі екскурсії та спільні поїздки всією кафедрою в інші міста або на природу.