Оновлюємо освітні програми

10 квітня 2024 року  відбулося важливе засідання групи забезпечення освітньої програми «Менеджмент організацій і адміністрування» за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти. В даному засіданні під головуванням гаранта освітньої програми кандидата економічних наук, доцента Сторощука Б.Д. активну участь взяли завідувач кафедри доктор економічних наук, професор Галушка З.І. члени групи забезпечення доктори економічних наук, доценти Поченчук Г.М. та Білик Р.Р., кандидати економічних наук, доценти Заволічна Т.Р. та Терлецька Ю.О. і асистент кафедри кандидат економічних наук Лусте О.О.

В процесі засідання мова йшла про внесення ряду змін для оновлення освітньої програми. У відповідності до існуючого стандарту, пропозицій роботодавців, побажань студентів та результатів обґрунтованої полеміки між членами робочої групи, а також у зв’язку з необхідністю більш повного забезпечення процесів формування загальних та фахових компетентностей і програмних результатів навчання студентів спеціальності 073 Менеджмент (ОП “Менеджмент організацій і адміністрування”) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти мова йшла про такі зміни до ОП бакалавра на наступний 2024-25 навчальний рік:

1. На зауваження в.о. директора Департаменту освіти і науки Чернівецької обласної державної адміністрації (обласної військової адміністрації)  О.І.Гринюк про посилення впливу стейкхолдерів на формування освітньої програми до складу проектної групи включені студентка ІІ-го курсу Мироняк Антоніна Василівна і директор SPL- group Чурко Василь Васильович

2. Оновлено інформацію про наукову діяльність та інші види активності членів проектної групи забезпечення ОП (подано інформацію за останні 5 років).

3. Для посилення ролі економічного мислення при підготовці менеджерів згідно із побажанням керуючого партнера незалежної агенції макроекономічного аналізу Ukrainian Economic  Outlook Г.В.Кукурузи додано СК* 19.  «Здатність виявляти наявність та силу об’єктивних причинно-наслідкових взаємозв’язків між різними економічними явищами та процесами формування трендів, тенденцій і закономірностей трансформації зовнішнього та внутрішнього середовища організації» і ПРН* 21.  «Володіти розвинутим економічним мисленням як основою врахування діалектики сукупності об’єктивно-діючих факторів при прийнятті ефективних економічних рішень»

4. За побажанням директора SPL- group В.В.Чурка для посилення фахової підготовки та уникнення дублювання під час реалізації обов’язкової складової освітньої програми до обов’язкової складової освітньої програми введені освітні компоненти  «Етика і бізнес-культура», «Медійна грамотність в управлінні», «Підприємництво і бізнес-планування», «Організація роботи менеджера» і освітні компоненти «Історія економіки та менеджменту», «Адміністративний менеджмент» перейменовані відповілно у «Історія менеджменту», «Бізнес адміністрування», а освітні компоненти «Теорія ймовірності та математична статистика» і «HR технології» переведені з обовязкової частини у вибіркову.

5. Відповідно до побажань директора МАК-медик Л.І.Герман, а також  результатів обговорення зі студентами та підсумків полеміки проектної групи освітньої програми для посилення практичної спрямованості та  врахування актуальної динаміки економічного розвитку при формуванні індивідуальних освітніх траєкторій замість вибіркових компонентів «Стратегія і тактика конкурентної боротьби», «Менеджмент нерухомості», «Економічна компаративістика», «Економіка і врядування», «Практикум з адміністративної роботи», «Організаційна поведінка», «Земельні відносини», «Історія економічної думки», «Конкурентна політика» запроваджені «Time-менеджмент», «Фінансова поведінка», «Стратегічний аналіз в управлінні», «Управлінський облік», «Реклама та PR», «Електронна комерція і WEB-технології», «Технології штучного інтелекту у бізнесі», «Менеджмент в продуктовому ІТ», «Діджитал-маркетинг»

Учасники засідання обговорили та схвалили та схвалили запропоновані зміни. І прийняли рішення про спрямування оновленого варіанту освітньої програми для публічного ознайомлення та затвердження на засіданні кафедри.