Викладачі кафедри обліку, аналізу і аудиту к.е.н., доц. Косташ Т.В., к.е.н., доц. Михалків А.А., к.е.н., доц. Никифорак І.І., к.е.н., доц. Вергун А.І. та к.е.н., доц. Танасієва М.М. стали учасниками вебінару-семінару, організованого Національним університетом фізичного виховання і спорту України для науково-педагогічних працівників закладів та здобувачів освіти вищої освіти, хто цікавиться інтеграцією штучного інтелекту в освітній процес і сучасними освітніми технологіями.
10.12.2024 р. викладачі кафедри обліку, аналізу і аудиту долучилися до лекції Роуз Лаккін (Rose Luckin), доктора філософії з когнітивних та комп’ютерних наук, магістра штучного інтелекту та комп’ютерних наук, почесного професора Університетського коледжу Лондона (Великобританія), члена Наукового консультативного комітету Міністерства освіти Великобританії (DfE Scientific Advisory Committee) на тему «Зміцнення української вищої освіти: орієнтація в революції ШІ у викладанні та навчанні» («Empowering Ukrainian Higher Education: Navigating the AI Revolution in Teaching and Learning»).
Під час лекції було розкрито трансформаційний потенціал штучного інтелекту в українській вищій освіті, висвітлено можливості персоналізованого навчання, автоматизації оцінювання та аналізу даних, а також виклики, пов’язані з етикою, конфіденційністю та готовністю закладів освіти. На вебінарі створено простір для обговорення інноваційних підходів, які здатні змінити методи навчання та викладання, зробивши його більш гнучким й ефективним.
12.12.2024 р. викладачі долучилися до лекції, де спікером виступив професор Майк Шарплз (Mike Sharples), доктор філософії зі штучного інтелекту, магістр обчислювальної техніки, почесний професор Інституту освіти Відкритого університету, Великобританія (Emeritus Professor at Institute of Education, The Open University, UK) на тему «Генеративний штучний інтелект і освіта: можливості та виклики» («Generative Al and Education: Opportunities and Issues»).
Професор Шарплз розглянув, як генеративний ШІ, зокрема ChatGPT, змінює освіту, виконуючи завдання від написання есе до створення планів занять і ведення діалогів. Лекція охопила виклики, такі як розпізнавання робіт, створених ШІ, розробка політик для його використання в освіті, а також програми «ШІ-грамотності» для викладачів і студентів. Професор також представив можливості ШІ у викладанні й оцінюванні, зокрема моделей як «Двигун можливостей», «Опонент Сократа», «Співрозробник» і «Динамічний оцінювач».
Активність учасників, актуальні питання, коментарі та чимала зацікавленість стали важливою частиною заходу, що зробило його по-справжньому доцільним та захопливим!
Щиро дякуємо керівництву Національного університету фізичного виховання і спорту України за можливість підвищувати кваліфікацію у сфері штучного інтелекту. Ми впевнені, що отримані знання допоможуть краще усвідомити потенціал ШІ у освітньому процесі та сприятимуть впровадженню інновацій у роботу.