Були проведені батьківські збори кураторами груп 172-2 та 372-3

7 листопада 2021 року були проведені батьківські збори кураторами груп 172-2 та 372-3 на тему «Адаптація студентів нового прийому до освітнього процесу в університеті та підбиття перших підсумків навчання».

Детальніше

Візит у відповідь: маркетологи в гостях у стейхолдера

Кафедра маркетингу, інновацій і регіонального розвитку успішно поєднує теорію і практику у навчальному процесі. В черговий раз студенти-маркетологи відвідали підприємство стейкхолдера – фабрику вікон і дверей «Bolena», яка є лідером на ринку металопластикових конструкцій як в регіоні, так і в цілому в Україні.

Детальніше

Відбувся круглий стіл за участі Бак Н.А. та учнів Чернівецького НВК «Лідер»

2 листопада 2021 року з метою відзначення Всесвітнього Дня заощаджень і набуття учнями навичок ведення обліку доходів і витрат, ефективного планування власного бюджету, відповідно до наказу № 286 Управління освіти Чернівецької міської ради від 29.09.2021 р. в рамках проведення Тижня фінансової грамотності відбувся круглий стіл за участі кандидата економічних наук, доцента кафедри фінансів і кредиту Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича Наталії Андріївни Бак та учнів 9 класу Чернівецького НВК «Лідер».

Детальніше

Батьківські збори студентів І курсу спеціальності 073 «Менеджмент»

6 листопада 2021 року кафедрою економічної теорії, менеджменту і адміністрування проведено батьківські збори студентів І курсу спеціальності 073 «Менеджмент».

Детальніше

Відкритий діалог з фінансовим директором ТОВ «Євроінтербуд»

2.11.2021 р. у студентів 371 та 471 груп спеціальності 071 «Облік і оподаткування» відбувся відкритий діалог з фінансовим директором ТОВ «ЄВРОІНТЕРБУД» Чифуркою Анастасією Василівною, присвячений висвітленню теми «РОЗРАХУНКИ З БЮДЖЕТОМ ЗА ПОДАТКАМИ ТА ОБОВ’ЯЗКОВИХ ПЛАТЕЖАХ: облік та напрямки оптимізації» з навчальної дисципліни «Фінансовий облік» (викладач к.е.н., доц. Косташ Т.В.) – «Правильно сформована облікова політика підприємства – один з основних інструментів оптимізації оподаткування».

Детальніше

Рітейл на хвилях пандемії: розмова з власником мережі супермаркетів «Нива» В. Віщуком

Мережа супермаркетів «Нива», які здійснюють торгівлю продуктами харчування, напоями, тютюновими виробами та побутовими товарами, є добре відомою не тільки чернівчанам, але й мешканцям інших областей Західної України. Зручні локації, широкий асортимент пропонованих товарів, доступні ціни – ось головні чинники, які вплинули на швидкий розвиток магазинів та їх популярність серед населення.

Детальніше

Розклад заліково-іспитової сесії для 6-го курсу 2021/2022 н. р. (заочної форми навчання)

Розклад заліково-іспитової сесії для 6-го курсу 2021/2022 навчального року економічного факультету ЧНУ ім. Ю. Федьковича заочної форми навчання.

Детальніше

Оцінка освітніх програм студентами спеціальності 073 Менеджмент

Гаранти освітніх програм “Менеджмент організацій і адміністрування” за першим (бакалаврським) і другим (магістерським) рівнями вищої освіти д.е.н., доц. Поченчук Г.М. та д.е.н., професор, завідувач кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування Галушка З.І. і очолювані ними проектні групи одним із ключових напрямків своєї роботи визначають ретельне відстежування сприйняття механізмів впровадження освітньої програми основними стейкхолдерами – студентами….

Детальніше

Обговорення сучасних компетенцій менеджера з магістрами 6-го курсу денної та заочної форми навчання за ОПП «Менеджмент організацій і адміністрування»

Колектив кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування системно шукає інноваційні форми удосконалення процесу підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент галузі знань 07 «Управління та адміністрування».

Детальніше

В записник маркетолога: як стати лідером ринку?

Торгова марка «Болена» (@bolena.ua) сьогодні – це повноцінно сформований регіональний та національний бренд. Модель бізнесу, орієнтованого на клієнта, сучасні технології виробництва, ринкова адекватність, успішні маркетингові кампанії та ефективний менеджмент – це ті риси, які яскраво вирізняють компанію-виробника серед інших гравців на ринку метало-пластикових конструкцій.

Детальніше