Зимовий маркетинг-інтенсив

Кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку проведено щорічний Зимовий табір маркетологів, який уже традиційно проходить під час зимових канікул.

Цього року він відбувся у форматі концентрованих антилекцій (нових незвичайних і нестандартних форматів спілкування студентів з професіоналами з різних сфер маркетингу), які отримали назву «Маркетинг-інтенсив». Протягом двох днів студенти-маркетологи мали можливість дізнатися про особливості маркетингу в ІТ-сфері, протестувати нові маркетингові технології дослідження поведінки споживачів, розглянути кейси з реального досвіду розвитку бізнесу від власників успішних брендів, викладачі та бізнес-тренерів!
Партнером заходу виступив ІТ-кластер «Чернівці ІТ-ком’юніті».

Гостями і спікерами заходу стали Руслан Білоскурський (професор, декан економічного факультету ЧНУ, член наглядової ради ІТ-кластеру «Чернівці ІТ-ком’юніті»), професор Ірина Буднікевич, Василь Яворський (співвласник компанії «Bacara»), Вадим Шумейко (Employer Brand Lead компанії SoftServe), Сергій Сливка (CEO медіа-групи «Аркона»), Павло Охрем та Ігор Яковлєв (власники E-Logic Commerce), Ліна Томулець (маркетолог «Data Viz»), Віталій Коваль (співзасновник компанії «GoGloby»), Олег Гелка (маркетинг-директор компанії «Світ Матраців»), Валерій Блажко (власник бренду «B ADO»), Світлана Глібка (співвласниця та ідейний натхненник компанії по кастомному виробництву упакування «Presentbox»), Віталій Воронюк (бізнес-тренер з білої риторики), Наталля Білик (власниця бренду одягу «Marsel» та співвласник компанії «Крісло»), Інна Сергієнко (маркетолог з розвитку брендів «Eva», «Бон Буасон», «Золотий Вік», «Люкс», ICTV, СТБ, М1, Суспільне, 1+1), Наталля Філіпчук (доцент, бізнес-тренер).

Під час заходу була проведена лотерея, усі надходження від якої будуть спрямовані на посилки на фронт для наших студентів.

Галерея