Три тижні тому стартував освітній процес для 60 здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент (ОП «Менеджмент організацій і адміністрування»). Студенти 173-1 і 173-2 груп вже встигли познайомитись з професорсько-викладацьким складом кафедри, новопризначеними кураторами академічних груп, відвідали свої перші лекційні та практичні заняття, обрали представників груп до органів студентського самоврядування. Також студенти-першокурсники активно долучились до культурно-виховного життя кафедри, відвідали чудову екскурсію Резиденцією митрополитів Буковини і Далмації, зіграли товариський матч з волейболу з представниками інституту фізико-технічних і комп’ютерних наук, познайомилися з волонтерськими організаціями м. Чернівці з метою залучення до їх діяльності. Отож, дякуючи мужності ЗСУ, менеджери-першокурсники мали можливість добре адаптуватися та ввійти в русло нового студентського життя.
19 вересня наші першокурсники вперше самостійно обирали вибіркові дисципліни з каталогу кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування для формування індивідуального плану навчання в майбутньому 2-му семестрі. Такий студентоцентрований підхід дає змогу кожному студенту збалансувати базу глибоких теоретичних знань та власного, здобутого під час навчання практичного та наукового досвіду.
Менеджерам-першокурсникам було запропоновано для вибору чотири дисципліни: «Етика та бізнес-культура», «Професійні цінності та ділові стандарти», «Організаційна поведінка», «Академічна доброчесність». Цьому передувала низка активних обговорень студентів з кураторами груп Тетяною ЗАВОЛІЧНОЮ та Оленою ЛУСТЕ, ознайомлення з силабусами пропонованих для вибору дисциплін, що розміщені на сайті кафедри. Вибіркові дисципліни дозволяють студентові розширити й поглибити управлінські знання та підвищити комунікабельність й інтелектуальну самостійність.
Особливо приємно, що при здійсненні вибору дисциплін студенти свідомо оцінювали компетентності та програмні результати навчання кожної вибіркової дисципліни, враховували власний потенціал, вектори особистісного зростання та майбутні професійні інтереси.