Менеджери-першокурсники формують індивідуальні траєкторії навчання

Три тижні тому стартував освітній процес для 60 здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 073 Менеджмент (ОП «Менеджмент організацій і адміністрування»). Студенти 173-1 і 173-2 груп вже встигли познайомитись з професорсько-викладацьким складом кафедри, новопризначеними кураторами академічних груп, відвідали свої перші лекційні та практичні заняття, обрали представників груп до органів студентського самоврядування. Також студенти-першокурсники активно долучились до культурно-виховного життя кафедри, відвідали чудову екскурсію Резиденцією митрополитів Буковини і Далмації, зіграли товариський матч з волейболу з представниками інституту фізико-технічних і комп’ютерних наук, познайомилися з волонтерськими організаціями м. Чернівці з метою залучення до їх діяльності.  Отож, дякуючи мужності ЗСУ, менеджери-першокурсники мали можливість добре адаптуватися та ввійти в русло нового студентського життя.

19 вересня наші першокурсники вперше самостійно обирали вибіркові дисципліни з каталогу  кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування для формування індивідуального плану навчання в майбутньому 2-му семестрі. Такий студентоцентрований підхід дає змогу кожному студенту збалансувати базу глибоких теоретичних знань та власного, здобутого під час навчання практичного та наукового досвіду.

Менеджерам-першокурсникам було запропоновано для вибору чотири дисципліни: «Етика та бізнес-культура», «Професійні цінності та ділові стандарти», «Організаційна поведінка», «Академічна доброчесність». Цьому передувала низка активних обговорень студентів з кураторами груп Тетяною ЗАВОЛІЧНОЮ та Оленою ЛУСТЕ, ознайомлення з силабусами пропонованих для вибору дисциплін, що розміщені на сайті кафедри. Вибіркові дисципліни дозволяють студентові розширити й поглибити управлінські знання та підвищити комунікабельність й інтелектуальну самостійність.

Особливо приємно, що при здійсненні вибору дисциплін студенти свідомо оцінювали компетентності та програмні результати навчання кожної вибіркової дисципліни, враховували власний потенціал, вектори особистісного зростання та майбутні професійні інтереси.

Галерея