Підприємництво під час війни: особливості, сенс, пріоритети

28 березня кафедра економічної теорії, менеджменту і адміністрування організувала онлайн-зустріч студентів з підприємцями Буковини, щоб обговорити можливості та умови розвитку підприємництва під час війни.

Зав. кафедри, проф. Галушка З.І. зазначила, що умови для розвитку зовсім непрості: непрогнозованість ситуації; відсутність платоспроможних клієнтів; інфляція; відсутність достатнього капіталу; непередбачувані дії держави; недоступність кредитних коштів; зруйнованість ланцюгів постачання; неефективна й дорога логістика та ін. Отже, сьогодні питання стоїть не просто про те, як виживати, а як бути успішними, підтримати країну в складній воєнній ситуації. Для обговорення було запропоновано низку питань:
Чи варто і чи можливо будувати стратегії?
Чи має бізнес стратегічні плани розвитку з урахуванням нових реалій?
Які найбільш актуальні стратегії діяльності?
Які зміни відбуваються у підприємницькій діяльності, у підходах до побудови моделі (стратегії) поведінки підприємця під час війни?
Які можливості і проблеми функціонування реколокованих підприємств?
Чи відчувається підтримка бізнесу з боку держави та місцевої влади?

Галерея