Наші менеджери-третьокурсники формують своє портфоліо за ідеальною формулою: формальна + неформальна освіта

Студенти спеціальності «Менеджмент» груп 373-1 та 373-2 разом зі своїми кураторами Тетяною Заволічною та Ігорем Кузьмуком за ініціативи д.е.н. Галини Поченчук в рамках вивчення дисципліни «Державне та регіональне управління» скористались можливостями онлайн-платформи «Дія. Цифрова освіта» в аспекті вивчення особливостей формування та реалізації державної політики, успішно завершивши курс «Що таке державна політика та як її формувати» (свідченням є отримані сертифікати).

Наразі тема є вкрай неоднозначна та важлива. Ми розуміємо, що після нашої Перемоги,  країні потрібні будуть нові та сильні фахівці-управлінці. Ми повинні на всі 100% реалізувати новий «План Маршалла» для відбудови України.  Отож, нашим вкладом в Перемогу та ефективне відновлення могутності України є – формування високопрофесійних фахівців-економістів.

Ідеальність формули: формальна + неформальна освіта, полягає в тому, щоб досвід, отриманий внаслідок саморозвитку доповнював той, який студенти здобувають під час навчання на економічному факультеті ЧНУ ім. Ю.Федьковича. В Європейських ЗВО поєднання формальної та неформальної освіти є трендом. Динаміка розвитку українського суспільства, постійна зміна вимог до фахівців актуалізують значення неперервної освіти в особистісному і професійному житті людини. У цьому процесі важливою складовою є неформальна освіта. Неформальна освіта – це можливості. Можливості для саморозвитку, самореалізації; для здобуття нових знань і практичного досвіду, підвищення рівня професійної компетентності; для пошуку мотивації та натхнення. Використання інструментів неформальної освіти як доповнення формальної є досить ефективною практикою.

Сучасні засоби дистанційного навчання значно розширюють зазначені вище можливості. Тішимося, що команда студентів-третьокурсників та викладачів кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування успішно опанувала в розрізі цієї теми навчального курсу «Державне та регіональне управління», три кити неформальної освіти:

  • «вчитися в дії» – отримувати знання під час практичних завдань;
  • «вчитися взаємодіяти» – часто вона передбачає роботу в групах або командах;
  • «вчитися вчитися» – аналізувати власний досвід і з нього формувати нові знання.

Галерея