Тримаємо курс на зміцнення громадянських якостей та формування фахових компетентностей менеджерів-першокурсників

Трендом модернізації вищої освіти України є – цілеспрямоване формування особистості громадянина на засадах органічного поєднання процесів з набуття професійних skills та громадянського виховання. Команда кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування провела інформаційну зустріч зі студентам груп 173-1 та 173-2 на тему: «Посилення громадянських якостей та фахових компетентностей студентів – інвестиції в могутність української держави».

З нашими першокурсниками зустрівся представник Департаменту кіберполіції Національної поліції України ВПК в Чернівецькій області. Він поінформував про можливість доєднатися до платформи MRIYA, яка є синергією зусиль Кіберполіції України та волонтерів у протидії російським окупантам у медіа-просторі. Зокрема, пояснив функції боту «StopRussia | MRIYA», який приймає інформацію про фейкові ресурси, які перевіряються модераторами проєкту та відправляються на блокування небайдужим громадянам. Наші студенти виявили бажання внести свою частку в протидію дезінформації та російській пропаганді у мережі Інтернет – приєдналися до stoprussiachannel. Разом до ПЕРЕМОГИ!

В другій частині зустрічі першокурсники формували індивідуальні освітні траєкторії завдяки дисциплінам вибору. Викладачі кафедри – представники групи забезпечення ОП «Менеджмент організацій і адміністрування» д.е.н, доцентка Галина ПОЧЕНЧУК, д.е.н., доцент Ростислав БІЛИК, к.е.н, доцентка Тетяна ЗАВОЛІЧНА та к.е.н., асистентка Світлана БОЙДА пояснили першокурсникам засади студентоцентрованого підходу та вільного творчого навчання, який втілюється, зокрема, через дисципліни вибору. Дієвою є можливість обирання студентом тієї або іншої дисципліни з урахуванням власного потенціалу, векторів особистісного зростання та своїх професійних інтересів.

Каталог вибіркової компоненти для першого курсу нашої спеціальності пропонує 4 дисципліни, які будуть вивчатися в другому семестрі: «Історія економічних вчень», «Історія менеджменту», «Еволюція господарського механізму» та «Економічна історія». Спершу студенти ознайомлювалися на сайті кафедри з силабусами цих навчальних  дисциплін, потім з кураторами обговорювали проблематику курсів та компетенції. Заключним етапом стала спільна панельна дискусія під час якої студенти отримали відповіді та крайні уточнення від викладачів кафедри. Заяви студентів завантажені:

 – гр. 173-1: https://drive.google.com/file/d/18zSDGvG26v3qwK5SyKHDsD;

– гр. 173-2: https://drive.google.com/file/d/1HTI6bTdWlDM0WblvrJZ4JEL

Такий  підхід до освітньої діяльності перетворює студента з пасивного «приймача» освітніх послуг на активного їх «замовника».

Галерея