У “Рекламному поліконі 2020” взяли участь студентські команди маркетологів з 21 закладу вищої освіти України.
“Рекламний полігон”- це свого роду хакатон, на якому команди працюють над актуальними рекламними ідеями для реальних компаній. Цього року такими компаніями були Фокстрот, Samsung та PepsiCo. Завдання на розробку реклами в рекламному бізнесі називають брифом.
Тож на “Рекламному полігоні 2020” було 3 брифи:
- Бриф 1: «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!»
- Бриф 2: «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню!»
- Бриф 3: «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку»
Рішення потрібно було представити через 48 годин.
Команда “3х3” розробила 2 перших брифи і за одним з них пройшла у фінал (Бриф №2).
Тримаємо кулаки за збірну команду маркетологів “3х3”!