Загальнофакультетський науковий семінар «Сучасні тенденції діджитал-маркетингу»

29 березня 2024 року на економічному факультеті проведено науковий онлайн-семінар на тему «Сучасні тенденції діджитал-маркетингу». Із доповіддю виступив к.е.н., доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Євгеній Венгер. Модератор семінару: Володимир Запухляк, заступник декана факультету з наукової роботи.

Розглянуто актуальні тенденції розвитку цифрового середовища, ключові чинники, які визначатимуть майбутнє цифрового маркетингу у найближчі роки: від доповненої реальності до CGI-маркетингу, питань персоналізації взаємодії зі споживачами та захисту приватності.

Інтерактивний формат зустрічі дозволив у невимушеній атмосфері проаналізувати широкий спектр можливостей, які відкриває штучний інтелект у маркетингу, специфіку і переваги гіперперсоналізованих рекламних кампаній, прогностичного аналізу споживчої поведінки, інноваційних алгоритмів, новітніх стратегій реклами. При цьому інструментарій цифрового маркетингу проілюстровано у контексті реалізації як на рівні соціальних мереж, так і в рамках діяльності великих організацій.

У науковому заході прийняли участь представники усіх кафедр економічного факультету, активно долучившись до дискусії і обговорення оприлюднених ідей

Галерея