З перших вуст: Маркетологи – про освіту за кордоном

Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету розвиває  та вдосконалює практику запрошення гостьових спікерів у рамках проекту  «Нові формати лекцій для маркетологів ЧНУ – традиційна якість у нових формах». Проект передбачає подання практичної та апробованої досвідом інформації  у формі інтерактивного спілкування з представниками ділової спільноти регіону, можливість поставити питання та отримати корисну пораду.

Ті, хто стежить за нашими онлайн-зустрічами, мабуть відзначили особливий інтерес,  який викликала онлайн-зустріч із Юліаною Кіндрачук – студенткою, яка навчається у Віденському університеті економіки та бізнесу та одночасно на заочній формі навчання в ЧНУ (спеціальність «Маркетинг»). Днями відбулася ще одна подібна зустріч – цього разу із випускницею кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Катериною Демянишиною, яка отримувала додаткову освіту у Лондонському коледжі моди.

Ці онлайн-трансляції зацікавили не лише студентів економічного факультету, але й абітурієнтів, яких чимало серед підписників Інстаграм-сторінки кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку (marketing.chnu).

Наші гості у живій та захоплюючій манері розповідали про особливості навчання українських студентів за кордоном, про труднощі адаптації та культурні бар’єри, преваги та недоліки отримання освіти за кордоном у порівнянні з навчанням. Головний меседж – освіта в ЧНУ не тільки не гірша від європейської, але й за багатьма показниками краща, а співпраця з викладачами – налагоджена та ефективна.

Стежте за нашими анонсами!

Галерея