Випускники-маркетологи діляться досвідом

Проект кафедри маркетингу, інновацій і регіонального розвитку «Нові формати лекцій для маркетологів ЧНУ – традиційна якість у нових формах» триває. Днями відбулася чергова зустріч у форматі антилекції «100 замовлень на день або Чому варто розпочинати свій бізнес саме з інтернету».

У ролі спікера виступив випускник кафедри – Олександр Богачик – успішний підприємець, власник онлайн-бізнесу та роздрібної торговельної мережі (сітка рітейлу складається із 17 торговельних точок, з яких 2 магазини працюють за кордоном).

Олександр розповів про передумови створення ефективного торговельного бізнесу, пояснив переваги та недоліки організації торгівлі в онлайн-режимі, на практичних прикладах довів результативність SMM-методів та інструментів сучасного маркетингу. Розмова вийшла живою і неформальною. Сподіваємось, плідною також!

Стежте за анонсами!