Візит у відповідь: маркетологи в гостях у стейхолдера

Кафедра маркетингу, інновацій і регіонального розвитку успішно поєднує теорію і практику у навчальному процесі. В черговий раз студенти-маркетологи відвідали підприємство стейкхолдера – фабрику вікон і дверей «Bolena», яка є лідером на ринку металопластикових конструкцій як в регіоні, так і в цілому в Україні. 

Тим, хто стежить за нашими зустрічами, відомо, що керівництво “Болени” неодноразово запрошувало нас на виробництво. Звичайно, ми не могли відмовитись від такого шансу.

Зустріч відбулася безпосередньо у виробничих цехах фірми. Для студентів вона була надзвичайно змістовною, активною, багатою на цінний матеріал. Керівництво компанії дало характеристику  різних сторін та напрямків діяльності фірми, розповіло про специфіку використання маркетингових інструментів компанією, про перспективи її подальшого розвитку у тому числі і про маркетинговий відділ підприємства.

Студенти отримали багато вражень та нові знання з маркетингової практики підприємства, яке є одним із провідних виробників вікон і дверей Буковини.

Галерея