На економічному факультеті 21 жовтня проведено науковий онлайн-семінар, присвячений технологіям територіального маркетингу, можливостям і досвіду їх реалізації у сучасних умовах.
Із доповіддю виступила д.е.н., професор Буднікевич І.М., завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку. Модератор семінару: Володимир Запухляк, заступник декана з наукової роботи.
Під час доповіді і подальшої наукової дискусії було розглянуто ключові аспекти вибору напрямів довготривалого міського розвитку, характер яких залежить від стратегічного бачення динаміки міста, а можливість формування − від стану внутрішнього і зовнішнього середовища, від діяльнісної та функціональної структури містоутворюючої бази, від історичних особливостей та еволюції міста, ступеня орієнтації на збалансування конфліктуючих потреб різних міських аудиторій.
Проаналізовано базові стратегічні моделі розвитку міста з урахуванням відповідної концепції муніципального маркетингу, цільової орієнтації, інструментарію та технології реалізації кожної з них.