В записник маркетолога: як стати лідером ринку?

Торгова марка «Болена» (@bolena.ua) сьогодні – це повноцінно сформований регіональний та національний бренд. Модель бізнесу, орієнтованого на клієнта, сучасні технології виробництва, ринкова адекватність, успішні маркетингові кампанії та ефективний менеджмент – це ті риси, які яскраво вирізняють компанію-виробника серед інших гравців на ринку метало-пластикових конструкцій.

Як утримуватися на таких позиціях протягом тривалого часу і прямувати до нових звершень? На цю тему студенти та викладачі кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ імені Ю. Федьковича поговорили днями на зустрічі із директором та власником ТМ «Болена» Богданом Кіндрачуком. Серйозна розмова, цікаві інсайди, актуальні тренди та багато інших речей, що дозволяють розуміти сучасний ринок та відчувати його пульс. А частина розмови, яка стосувалася корпоративної культури, ще раз підтвердила, що кожна компанія – це сукупність людей, які розділяють спільні  цінності. Сподіваємося, що і наша кафедра формує достойну корпоративну культуру!

Дякуємо кав’ярні CoffeTea (@coffetea_cv)  за те, що забезпечує наші зустрічі теплотою, комфортом та неперевершеним смаком кави!

Галерея