Приємно, що географія наших партнерів практично не обмежена. Окрім зустрічей місцевого та загальнодержавного рівня, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку проводить вебінари з партнерами, які володіють світовим ім’ям.
Так, 13 квітня у нас в гостях була компанія ReviewPro, що є світовим лідером індустрії гостинності у галузі програм аналізу відгуків гостей (більше 60 тисяч клієнтів у майже 150 країнах та 272 мільйони відгуків, які обробляються щоденно). Продукти компанії застосовуються в готельному та ресторанному бізнесу: уніфікована платформа досвіду гостей включає в себе репутацію готелю / ресторану, опитування гостей, управління справами та автоматизацію обміну повідомленнями (reviewpro.com, www.facebook.com/reviewpro).
Онлайн-вебінар носив абсолютно фаховий характер. Менеджери компанії розповідали про рішення, які на cloud-основі дозволяють клієнтам забезпечувати 360º огляд зворотного зв’язку з гостем, отримати більш глибокий аналіз думок гостей, провести аналіз сильних та слабких сторін щодо якості послуг, допомагаючи покращити рейтинг на TripAdvisor та сайтах онлайн бронювання (OTA), перевершити конкурентів та стимулювати зростання RevPAR. Студенти дізналися про алгоритми та програмне забезпечення, спрямоване на підвищення привабливості країн, міст, територій та туристичних дестинацій на регіональному та світовому рівні.
Зазначимо, що клієнтами ReviewPro є готельні мережі Radisson Hotel Group, Hyatt, Kempinski, Iberostar, Melia, The Ascott, Minor Hotels, Jurys Inn, Citizen, Thon Hotel, Pestana Hotel Group, Marco Polo, Hotelier Maldives та ін. Організатором та модератором зустрічі виступила завідувач кафедри маркетингу проф. Ірина Буднікевич.