ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТРАНСФОРМАЦІЇ МАРКЕТИНГУ

Штучний інтелект сьогодні є однією з найбільш обговорюваних тем в суспільстві, що зовсім не дивно, адже він стрімко інтегрувався у сучасне життя людини й знаходить усе ширше застосування у різних сферах і галузях. А які інструменти на базі штучного інтелекту використовують маркетологи?

Саме про це розповідав нашим студентам Петро Порчук (віце-президент ІТ-компанії  SoftServe, Client Success Leader), який відкривав Зимовий табір «Маркетинг-інтенсив». Зазначимо, що, окрім практичного досвіду, спікер має і певні наукові доробки, адже П. Порчук також є аспірантом кафедри економічної теорії, менеджменту та адміністрування.

Під час розмови слухачі дізналися про еволюцію штучного інтелекту, особливості його роботи та перспективи використання ШІ в якості інструменту маркетингових досліджень. Пропонуємо вашій увазі ключові інсайти:

  • ШІ практично не створює нові рішення, він допомагає поліпшити існуючі;
  • існують три архетипи ШІ у бізнесі, які паралельно розвиваються: data insight, virtual agent,  content & data creation;
  • можна виокремити два види компаній, які працюють у сфері штучного інтелекту – універсальні, які мають потужності, ІТ-потенціал і можуть надавати комплексні послуги; нішеві – володіють унікальними даними та здатні розробляти спеціалізовані рішення без великих потужностей.

Важливою практичною частиною презентації були кейси команди Петра, пов’язані з застосуванням штучного інтелекту, зокрема, при розв’язанні робочих завдань для відомої французької косметологічної фірми. Завершився виступ історією про конфлікт прогресу та життєвих цінностей, обговоренням питань етики та людяності, які є і будуть актуальними завжди. Дякуємо за цікаву інформацію та запрошуємо усіх до обговорення на нашій сторінці в Instagram: marketing.chnu

Галерея