Рітейл на хвилях пандемії: розмова з власником мережі супермаркетів «Нива» В. Віщуком

Мережа супермаркетів «Нива», які здійснюють торгівлю продуктами харчування, напоями, тютюновими виробами та побутовими товарами, є добре відомою не тільки чернівчанам, але й мешканцям інших областей Західної України. Зручні локації, широкий асортимент пропонованих товарів, доступні ціни – ось головні чинники, які вплинули на швидкий розвиток магазинів та їх популярність серед населення.

За сприяння кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку на економічному факультеті відбулася зустріч із засновником та керівником мережі магазинів «Нива» Володимиром Віщуком. До розмови також долучився колектив кафедри економічної теорії, менеджменту та адміністрування. Підприємець, який, між іншим, є випускником нашого факультету, поділився досвідом розвитку бізнесу, визначив його проблеми та слабкі місця, охарактеризував систему управління та маркетинговий комплекс фірми. Відповідаючи на питання майбутніх менеджерів і маркетологів, Володимир Віщук відзначив високий рівень їх фахової підготовки та запропонував співпрацю. Отож, користь від таких зустрічей цілком відчутна!

Зазначимо, що Володимир виявився цікавим і приємним співрозмовником, тому розмова тривала майже дві з половиною години. Втішно було почути, що роки свого навчання на економічному факультеті бізнесмен згадує з найкращої сторони, а світогляд і знання, отримані тут, стали головними передумовами започаткування власної справи.

Розмову провела, спрямовуючи її у фахове русло,  завідувач кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку професор Ірина Буднікевич. Окрема подяка кав’ярні CoffeTea (@coffetea_cv) за гостинність та атмосферу!

Галерея