З початку цього навчального року в рамках проєкту “Запрошені лектори” вже відбулося чотири унікальні лекції від партнерів кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку, які стали справжньою платформою для тісної співпраці між стейкхолдерами, випускниками нашого університету та викладачами.
Випускники та партнери кафедри активно долучаються до проведення лекцій. Так, уже цього навчального року нашими спікерами стали Дмитро Лукенчук (співвласник OZZI-Груп), Василь Яворський (власник кав’ярні Bacara), Олександр Богачик (власник компанії BrushMe) та Олександр Баранник (директор Ozzi та Yoki). Разом із професором Іриною Буднікевич вони розпочали викладання курсу “Стратегічний маркетинг” для магістрів спеціальності “Маркетинг”, пропонуючи студентам унікальну можливість вивчати маркетинг не лише з теоретичної, але і з практичної точки зору, спираючись на реальний бізнес-досвід наших гостей.
Студенти в захваті від таких занять! Вони відзначають, що партнерські лекції приносять свіжі ідеї та нові погляди, а також надають знання, які виходять за рамки традиційної теорії. Це унікальний в своєму роді підхід до навчання, що дозволяє студентам відчути реальність бізнес-середовища та отримати безцінний досвід для майбутньої кар’єри.
Такий формат є доповненням до традиційного табору «Маркетинг-інтенсив», який кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку проводить двічі в рік, і гостями якого було вже більше 50 спікерів!
Ми надзвичайно вдячні нашим лекторам за їх внесок і з нетерпінням чекаємо нових зустрічей. Впевнені, що вони стануть яскравим, змістовним та корисним доповненням до освітньої програми здобувачів освіти за спеціальністю “Маркетинг”!
Далі буде)))…