Професійно та доступно про маркетинг – це проєкт «Нові формати лекцій»

Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету продовжує практику запрошення лекторів у рамках проекту  «Нові формати лекцій для маркетологів ЧНУ – традиційна якість у нових формах» для студентів-маркетологів  та усіх бажаючих отримати цікаву та  актуальну інформацію від представників бізнесу.

Протягом останніх тижнів відбувся ряд зустрічей у дистанційному форматі (із використанням платформи Google Meet та соціальної мережі Instagram). У ролі спікерів виступили випускники кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку та представники підприємницьких структур міста Чернівців, які є партнерами кафедри – Марина Кирилюк, Дмитро Лукенчук, Андрій Клипач, а також адвокати, спеціалісти у галузі корпоративного права – Максим Станкевич та Ірина Сторожук.

Спікери розповідали про особливості організації маркетингової діяльності на підприємствах, визначали специфіку ведення бізнесу в умовах карантину, переваги та недоліки організації торгівлі в онлайн-режимі, аналізували результативність SMM та інструментів сучасного маркетингу та пояснювали правові аспекти маркетингової діяльності.

Особливий інтерес також викликала онлайн-зустріч із Юліаною Кіндрачук – студенткою, яка навчається у Віденському університеті економіки та бізнесу та одночасно на заочній формі навчання в ЧНУ (спеціальність «Маркетинг») – яка розповіла про особливості навчання та адаптації українських студентів за кордоном.

Усі зустрічі пройшли в живій атмосфері, зібравши в ефірі не лише студентів маркетологів, але й представників професорського-викладацького складу та абітурієнтів.

Стежте за анонсами та приєднуйтесь! Запевняємо, буде цікаво!

Галерея