6 листопада 2018 року відбулася презентація нового навчального посібника «Маркетинг для бакалаврів», створеного колективом кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку під редакцією професора, доктора економічних наук Ірини Буднікевич.
Презентація пройшла у живій та невимушеній атмосфері; присутні активно цікавилися інформацією з книги, спілкувалися з викладачами, висували свої пропозиції та, звичайно, брали автографи у авторів посібника.
Зазначимо, що презентований посібник являє собою унікальну у своєму роді працю, що цілком орієнтована на потреби студентів та відповідає навчальним планам та програмам. Посібник подає систематизований теоретичний та практичний матеріал, який охоплює ключові аспекти маркетингу. Особливу увагу автори приділили специфіці маркетингової діяльності у різних галузях і сферах господарського комплексу.
Посібник призначений для бакалаврів, викладачів, фахівців у сфері маркетингу та реклами. Доступність матеріалу та велика кількість прикладів із реального бізнесу, без сумніву, викличе зацікавленість у всіх, хто цікавиться сучасною теорією та практикою маркетингової діяльності.