Сьогодні змінюються не тільки комунікаційні інструменти взаємодії зі студентами, але й формати проведення лекцій, семінарів, практичних занять. Особливо це стосується підготовки маркетологів, які повинні пристосовувати діяльність компаній до змінного ринкового середовища і оперативно орієнтуватися в інноваціях різних ринків. Чернівецький національний університет унікальний заклад – у ньому поряд з класичними спеціальностями сьогодні готують фахівців в нових галузях.
ТЕМА: «Fashion-Marketing»
МАРМУРОВА ЗАЛА, 30 вересня, 13.20
Продюсер проекту: Андрій Павлюк (275 гр.)
Модератор: Ксенія Дузяк (375 гр)
Лекція на тему «Fashion-Marketing» відбувалася у нетрадиційному для академічних закладів форматі – поєднання презентацій, майстер-класів та показів. Спікерами виступили і професора університету, і практики фешен-бізнесу:
1. Експрес-лекція від професора Ірина Буднікевич «Традиції та новації fashion-marketing»
2. Презентація чернівецького бренду та показ від «SweetWoman»
3. Євген Баранник – «Секрети» від Morning Star «Просування товару на ринку молодіжного одягу. Селфбрендинг»
4. Юрій Висоцкіс – «Секрети» від Morning Star «Співпраця з фабриками»
5. До Дня Віри, Надії та Любові – презентація та дефіле від Салону весільних та вечірніх суконь «MiMa»
6. Студія від продюсер Романа Зеленкова «Фешн-проекти. Закулісся»
7. Тренінг-показ нової колекції від ByKoton
8. Майстер-клас від Олександра Остапенко Kozak clothes «Співпраця з брендами.
Наші випускники, це наші випускники – вони завжди готові допомогти.
Студенти виступили в якості моделей для демонстрації одягу запрошених брендів. Серед них є професійні моделі, які мають досвід роботи на відомих фешен-подіях.
Подібний захід кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ЧНУ організовувала в квітні, де предметом студійного обговорення був «Luxury-Marketing».
Наступна лекційна студія буде присвячена музейному маркетингу і ми її проводимо також нетривіально – в музеях Відня.
В планах на 2019-2020 навчальний рік проведення студій: «Ресторанний маркетинг», «Готельний маркетинг», «Маркетинг на ринку автомобілів», «Маркетинг в кіноіндустрії», «Бібліотечний маркетинг».
Нам цікаво роботи такі заходи, адже кожен викладач кафедри займається ще реальним бізнесом в різних галузях індустрії гостинності, тому може оцінити стан ринку і пояснити тенденції та тренди.