Перше місце здобула збірна команда студентів-маркетологів “3х3” у фіналі “Рекламного полігону 2020”.
В команді працювали студенти перших і третіх курсів:
- Несторяк Христина, 175-2;
- Івасюк Валерія, 175-1;
- Малюк Анастасія 175-1;
- Ціхоцька Вікторія 375-1;
- Агасарян Арарат 375-1;
- Федорак Андрій 375-2;
- Вардан Вардеванян (керівник, асист. кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку).
Нагадаємо, що у “Рекламному полігоні 2020” взяли участь студентські команди маркетологів з 21 закладу вищої освіти України.
“Рекламний полігон”- це свого роду хакатон, на якому команди працюють над актуальними рекламними ідеями для реальних компаній. Цього року такими компаніями були Фокстрот, Samsung та PepsiCo. Завдання на розробку реклами в рекламному бізнесі називають брифом. Тож на “Рекламному полігоні 2020” було 3 брифи:
Бриф 1: «Безпечне водокористування для населення та бізнесу!»
Бриф 2: «Пластиковим пляшкам – не місце у відходах! Друге життя пластиковому пакуванню!»
Бриф 3: «Check in the white – вимагай фіскальний чек на техніку»
Рішення потрібно було представити через 48 годин.
Команда “3х3” розробила 2 перших брифи і за одним з них пройшла у фінал. У фіналі були батли. Спікером від команди виступив Андрій ФЕДОРАК, який блискуче провів презентацію та відповів на запитання експертів з рекламного бізнесу та компанії PepsiCo. Останні зазначили про реальну можливість використання запропонованих командою маркетологів ЧНУ імені Юрія Федбковича “3х3” ідей проєкту в своїй діяльності.
Пишаємося нашими переможцями і сміливістю маркетологів першого курсу!