На економічному факультеті була проведена акція “День пішохода” під гаслом “Іду на економ”

25 жовтня в рамках Дня маркетингу на економічному факультеті Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича була проведена акція “День пішохода” під гаслом “Іду на економ”.

В змаганні курсів переміг 1 курс. В індивідуальному заліку: Костюк Надія (1 курс, спец. Маркетинг) – 15369 кроків, Царик Михайло (1 курс, спец. “Менеджмент”) – 12428 кроків, Ауріте Дарина (3 курс, спец. Маркетинг) – 11426 кроків. Переможці були нагороджені фітнес-браслетами від мережі “Мультимедіа” та від кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку.

Студенти усіх спеціальностей взяли участь у факультетському заходів, який засвідчив силу, молодість, спільність культури та ідей студентів і викладачів. Студенти та викладачі економічного факультетут пройшли в цей день величезну відстань – 785 714 кроків (550 км.) (Чернівці – Київ)

Програма заходу:

8.20 – 11.10 – реєстрація результатів учасників акції “День пішохода” під гаслом «Іду на Економфак» 1-5 курсу (підійти до Дошки рекордів (1 поверх біля кафедри маркетингу) і занести свій результат (кількість кроків або відстань) в колонку свого курсу, скинути фото на ноутбук організаторів, виставити свої фото та результати в соціальні мережі під слоганом «Іду на Економфак»),

9.50 – початок роботи Майстерні графіті (робота команд спеціальностей над біл-бордами наданими Інформаційним агентством АСС, балончики з фарбами презентували Торгівельно-виробнича компанія «Покрівля центр»),

11.10 – оголошення результатів для 1-3 курсу, вручення призів партнером «Мережа Мультимедіа» та деканом факультету. Флеш-моб. Групове фото.

11.10-13.00 – додаткова реєстрація учасників акції «Іду на Економфак» 4-5 курсу.

11.30 – початок Ділової гри у форматі «мозкового штурму» для студентів спеціальності «Маркетинг» та інших бажаючих

15.00 – Турнір з боулінгу на Кубок завідувача кафедри для студентів спеціальності «Маркетинг»