Доцент кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку д.е.н. Олександр Кифяк взяв участь у Міжнародному тижні Університету прикладних наук Аалена (Аален, Німеччина) в рамках угоди про міжнародне партнерство наших закладів вищої освіти.
У заході взяли участь гості з понад 20 країн світу, зокрема, Франції, Португалії, США, Італії, Польщі, Чехії, Намібії, Боснії і Герцеговини, Туреччини, Румунії та ін.
Окрім нетворкінгу та участі у тренінгах та воркшопах, спрямованих на розвиток співпраці між іноземними партнерами, Олександр Кифяк дав гостьову лекцію для студентів та викладачів університету, презентував університет на пітчингу навчальних закладів для міжнародних студентів, ознайомився з організацією навчального процесу та поділився досвідом ЧНУ. Отримано домовленості про співпрацю в сфері технологій щодо обміну інформацією та результатами прикладних досліджень, зокрема, у сфері нейромаркетингу (використання технологій айтрекінгу та розпізнавання обличчя для дослідження поведінки споживачів).
Також важливим результатом вочевидь є той факт, що уже наступного року ми зможемо запропонувати нашим студентам ще один академічний напрямок у Німеччині – Аален, Баден-Вюртемберг.
Тож готуємо резюме і підтягуємо знання мови!