Міждисциплінарний науковий семінар кафедри фінансів і кредиту спільно із кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку! Тема семінару: “Інституціональні зміни фінансової системи та основні тенденції в маркетингу та брендингу”. Велика кількість тем для обговорення, адже в умовах діджиталізації економічних та суспільних відносин фінанси і маркетинг стають дедалі більш інтегрованими. Було цікаво, атмосферно та інформативно.
- Головна
- Факультет
- Кафедри
- Кафедра економіко-математичного моделювання
- Кафедра бізнесу та управління персоналом
- Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку
- Кафедра економічної теорії, менеджменту та адміністрування
- Кафедра міжнародної економіки
- Кафедра обліку, аналізу, і аудиту
- Кафедра фінансів і кредиту
- Кафедра публічних, корпоративних фінансів та фінансового посередництва
- Кафедра підприємництва, торгівлі та біржової діяльності
- Міжнародна діяльність
- Контакти
- ГАРЯЧА ЛІНІЯ АБІТУРІЄНТА