Маркетинг в ресторанному бізнесі: популярно і професійно

В рамках проекту «Запрошені лектори: студентам від випускників» кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку відбулась чергова зустріч зі стейкхолдером – випускницею кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку ЧНУ, відмінницею у навчанні, старостоюJ  та співвласницею «Дон Густаво» Клипач Юлією.

Спілкувалися про тенденції маркетингу в сфері HoReCa в 2021 році, зокрема, про діджиталізацію, омніканальність, мінімізацію фізичного контакту, управління лояльністю та оперативні комунікації. Гостя розкрила кілька професійних секретів відносно впровадження інструментів гейміфікації, персоналізації та локалізації маркетингових активностей «Дон Густаво» в соціальних мережах. Також вона розповіла про зміни, які відбулися в маркетинговій діяльності закладу під час карантину.

Зустріч, як завжди, була дуже насиченою, а діалог зі студентами та викладачами кафедри – активним та професійним. Зазначимо, що Юлія Клипач давно підтримує дружні стосунки з кафедрою та університетом, і ми, в свою чергу, щиро цінуємо і пишаємося такими взаєминами.