“Маркетинг: Стиль у маленькому місті з великими амбіціями”

Днями відбулася чергова онлайн-зустріч, організована кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку. Приємно, що що спікер Ксенія Дузяк – наша студентка 5-го курсу, в повсякденному житті контент-менеджер для брендів з досвідом у соціальних мережах понад 3 роки, персональний та fashion-стиліст, учасниця команди модельної школи «Katrin models» у м. Чернівцях.

Сьогодні на весь світ звучить фраза – «Ukrainian flag is new black» (дослівно з англійської : українській прапор – новий чорний), що означає підвищений інтерес не тільки до нашої країни, а й модної індустрії також. Багато українських брендів і до цього були у всіх «на вустах» закордоном, але сьогодні і на перспективу – це ідеальний момент виходу на нові ринки. 

Обговорювали на реальних кейсах про те, як адаптуються українські та, зокрема, чернівецькі бренди одягу та аксесуарів до сучасних реалій.А також чому «бути українцем» – це новий тренд. Чи змінилась сьогодні стратегія просування  в соціальних мережах, наскільки важливий гумор та українська символіка в актуальних  креативах для фешн-брендів – про це та інше поспілкувались студенти 1-го курси з Ксенією.

Галерея