Студенти спеціальності маркетинг вийшли в фінал щорічного Всеукраїнського конкурсу наукових робіт «Молодь опановує маркетинг» імені І.Ткаченка, якій проводиться Українською асоціацією маркетингу та Київським національним економічним університетом імені Вадима Гетьмана.
Цього року на конкурс було представлено роботи з 30 українських вузів. Показово, що у фіналі, до якого пройшло 17 робіт, опинилися 3 проекти представників кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету. Таким чином, захищати честь нашого університету 25 травня 2018 року у Києві будуть Баранюк Діана, Корабліна Діана, Ротар Артур, Бастраков Данііл, Урда Валентина, Тупиця Ліна, Мельник Тетяна.
Науковими керівниками робіт є викладачі кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку: проф. Буднікевич І.М., доц. Кифяк О.В. та к.е.н. Вардеванян В.А.
Метою конкурсу є створення умов професійного розвитку для студентів спеціальностей “Маркетинг” і “Соціологія”, а також для викладачів зазначених спеціальностей; отримання інформації про якість знань, можливість порівняти їх з тими знаннями і навичками, на які очікує ринок праці від молодого фахівця; підтримка талановитої молоді, надання допомоги у працевлаштуванні випускникам вузів.
До складу журі входять керівники провідних підприємств України.