Маркетологи Чернівецького національного університету вийшли у фінал ХIІI Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас»! Команда магістрів-маркетологів ( студенти Зайчук Юрій та Белінський Юрій під керівництвом асист. Вардеваняна В.А.) розробили Start Up-проект Театральне кафе «Theatrum».
Тема цьогорічного конкурсу «Креативна економіка», тому наша ідея про створення тематичного театралізованого кафе, де б відбувалися постановки різноманітних історій із залученням відвідувачів кафе, виявилася для журі конкурсу актуальною та цікавою. Наш проект відзначили як «Дуже цікаво, лаконічно, але зрозуміло та унікально». До фіналу було сформовано низку завдань – відзняти рекламний ролик, інформаційний сюжет про відкриття театрального кафе, легенду про створення проекту та план просування проекту в Інтернет. Про хід виконання цієї частини завдань читайте та дивіться на сторінках соцмереж кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.