Майстерня «Стратегічного управління» наші старшокурсники економтеоретики та менеджери діагностували виробництво березових соків

20 березня, ранньою весною, в сезон, коли берези нам дають цілющий сік, команда кафедри економічної теорії, менеджменту і адміністрування провела заняття з «Стратегічного управління» безпосередньо на виробництві екологічно чистих соків – ТОВ «Лілак» що відоме під ТМ «Глибкон» – згідно з офіційною статистикою є лідером в заготівлі і реалізації органічного березового соку в Україні.

Приємно, що майстер-клас з нашим 30-ти осібним десантом проводила колишня випускниця нашого славного економічного факультету, сьогодні – директор з розвитку ТОВ «Лілак» Валентина Завадовська. Заняття було цікавим, в природній формі діалогу та наочному показі роботи всіх підрозділів, цехів та продуктової лінійки.

Ми, викладачі, пишалися тим, що наші студенти задавали професійні питання, сперечалися та надавали свої варіанти пропозиції щодо стратегії розвитку славного підприємства Буковини. Адже ТОВ «Лілак» український виробник екологічно чистих соків, яку знають і залюбки купують у Румунії, Чехії, Польщі, Німеччині, Франції, Англії, Австрії, Ізраїлі та США. На основі березового соку підприємство виробляє близько 50 товарних видів екологічно чистої продукції. Виробництво соку органічне і поєднує екологічно чисту сировину та цілющі компоненти. Березовий сік розливають винятково у скляну тару, яка визнана найбезпечнішою у світі для зберігання органічної продукції.

Вироблений сік перевіряють в сучасній акредитованій лабораторії. На підприємстві впроваджена система контролю якості та безпеки харчової продукції згідно з міжнародним стандартом FSSC 22000 (ISO 22000+PAS220), а також у квітні 2012 року видано міжнародний органічний сертифікат згідно вимогам ЄС № 834/2007 та №889/2008.

А ще була дегустація смачних та корисних соків: березовий з кропивою, березовий з гранатом, березовий з м’ятою, березовий з лимоном……Набралися сил і вітамінів для відмінного навчання та для відмінного відпочинку.