КРУГЛИЙ СТІЛ “МАРКЕТИНГ В ІТ: ЖОДНИХ СЕКРЕТІВ В ЦИФРОВУ ЕПОХУ”

Цифрова (інформаційна) епоха – це сучасна ера, в якій більшість видів людської діяльності залежить від інформаційно-комунікаційних технологій.

Цифрова епоха не лише спрощує суспільству щоденні робочі завдання,  спілкування та пошук необхідної інформації, але й створює чимало можливостей для розвитку та просування бізнесу.  Саме про це говорили під час круглого столу «Маркетинг в ІТ: жодних секретів в цифрову епоху» з відомими експертами галузі та стейкхолдерами, проведеного двома підрозділами економічного факультету – кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку та кафедрою економіко-математичного моделювання.

Під час розмови дізналися про доцільність використання інструментів цифрового маркетингу для досягнення стратегічних цілей та завдань бізнесу, отримали цінні інсайди та ознайомились з дієвими підходами до вирішення актуальних викликів у сфері інформаційних технологій, дізнались практичні секрети та маркетингові стратегії в ІТ, які варто використовувати сучасному бізнесу.

Величезна подяка гостям партнерської зустрічі за виділений час та цінну інформацію!

Дякуємо

Вадиму Шумейко @vadjuk @softserve_people

Ігорю Яковлєву та Павлу Охрему @elogic.commerce

Сергію Кибичу

Галерея