Цифрова (інформаційна) епоха – це сучасна ера, в якій більшість видів людської діяльності залежить від інформаційно-комунікаційних технологій.
Цифрова епоха не лише спрощує суспільству щоденні робочі завдання, спілкування та пошук необхідної інформації, але й створює чимало можливостей для розвитку та просування бізнесу. Саме про це говорили під час круглого столу «Маркетинг в ІТ: жодних секретів в цифрову епоху» з відомими експертами галузі та стейкхолдерами, проведеного двома підрозділами економічного факультету – кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку та кафедрою економіко-математичного моделювання.
Під час розмови дізналися про доцільність використання інструментів цифрового маркетингу для досягнення стратегічних цілей та завдань бізнесу, отримали цінні інсайди та ознайомились з дієвими підходами до вирішення актуальних викликів у сфері інформаційних технологій, дізнались практичні секрети та маркетингові стратегії в ІТ, які варто використовувати сучасному бізнесу.
Величезна подяка гостям партнерської зустрічі за виділений час та цінну інформацію!
Дякуємо
Вадиму Шумейко @vadjuk @softserve_people
Ігорю Яковлєву та Павлу Охрему @elogic.commerce
Сергію Кибичу