Креатив у маркетингу: просто про складне

Обмін діловим досвідом, ідеями та досягненнями – це не просто сучасний  та модний тренд, але й засіб комунікації між роботодавцями та майбутніми співшукачами. У зв’язку з цим, дуже актуальним та популярним серед студентів економічного факультету є проект «Антилекції», який реалізується кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку.

Минулої середи в гостях у маркетологів був нереально крутий та мегапозитивний спікер,  людина, яка не лише знає усі тонкощі маркетингу та паблік рілейшнз, але й сама їх створює – співзасновник маркетингового цифрового агентства «Nordleaf» (@nordleaf.ua) Володимир Віщук.  

Темою розмови, яку провела завідувач кафедри МІРР професор Ірина Буднікевич, було питання, яке сформулювали самі студенти-маркетологи: «Як продавати креатив?» Основні акценти співрозмовників були розставлені на маркетингових засадах підвищення продуктивності діяльності фірми,  ефективному управлінні іміджем компанії, формуванні її зв’язків з громадськістю, створенні та просуванні креативу. Окрема увага, звичайно, була приділення питанням його монетизації.

Потрібно зауважити, що у портфоліо Володимира Віщука – досвід маркетингу двох виборчих кампаній, а short list замовників включає такі фірми, як Fozzy Group, Strauss Group, KAN Development, Yarych, PremierFOOD та інші. Якщо ж до досвіду гостя додати його неймовірну харизму, стає зрозумілим, чому кількість бажаючих поспілкуватися з ним в прямому ефірі перевершила всі очікування. Зазначимо, що зустріч транслювалася двома онлайн-каналами (Google Meet та Instagram) для майже двох сотень глядачів. Окрема подяка стейкхолдерам, які виступили партнерами події.

Галерея