Команди студентів-маркетологів беруть участь у проєкті «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні»

Команди студентів від Кафедра маркетингу Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича беруть участь у проєкті «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні».

В рамках 15-го Українського студентського фестивалю реклами працює 2 номінації, що ініційовані та проводяться під патронатом Державної служби України з питань праці в рамках проекту ЄС-МОП «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні»: «Виходь на світло – декларуй працю!» та «Найкраще відео про безпеку та здоров’я на роботі».Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку сформувала студентські команди, які вже працюють над проєктами в цих номінаціях. Участь в конкурсі можуть взяти студенти будь-яких спеціальностей.4 листопада 2020 р. (у середу) об 11-30 відбудеться черговий майстер-клас від Проєкту «На шляху до безпечної, здорової та задекларованої праці в Україні». 

Вебінар проводиться для учасників 15-го Українського Студентського фестивалю реклами в рамках підготовки робіт із номінацій «Найкраще відео про незадекларовану працю» та «Найкраще відео про безпека й здоров’я я на роботі». Спікер – Віталій Капустян, Креативний директор TWIGA Digital Ukraine, володар Першого «Золотого Лева» на Міжнародному фестивалі креативності «Канські Леви» серед українських рекламістів (2019), член Журі 11-го НФСР.


Долучайтеся до проєкту! Чим більше команд – тим більше ідей!