23 листопада 2017 року у Червоній залі Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича відбувся Форум регіонального розвитку «Буковина: територія успіху». Організаторами заходу виступили Чернівецька обласна державна адміністрація, Південно-Західний хаб Програми «U-Lead з Європою», Чернівецький підрозділ Центру розвитку місцевого самоврядування, кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ та інші організації та представництва.
Учасниками Форуму були В.Гостюк (заступник голови Чернівецької ОДА), Т.Татарчук (керівник Чернівецького підрозділу Центру розвитку місцевого самоврядування), О.Доскач ( керівник представництва у Західній Україні Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest при Кабінеті Міністрів), О.Левченко (директор Вінницького ЦРМС), Р.Панасюк (директор Івано-Франківського ЦРМС), Р.Білоскурський (декан економічного факультету ЧНУ), представники органів місцевого самоврядування, науковці кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку (проф. Ірина Буднікевич, доц. Ірина Черданцева, доц. Олександр Кифяк, доц. Інга Крупенна, доц. Вардан Вардеванян, к.е.н. Ілона Бабух, к.е.н. Ірина Зрибнєва, Ірина Гавриш, Андрій Клипач) та представники громадських організацій.
Основна ідея Форуму – пошук та імплементація способів інтенсифікації розвитку регіону на основі синергії бізнесу, науки, влади та громади , а також обмін існуючим досвідом сусідніх територій (в тому числі об’єднаних територіальних громад). Під час обговорення піднімалися питання реформування місцевого самоврядування, співробітництва громад, децентралізації влади та досвіду проведених реформ у різних регіонах України та за кордоном.
Велику зацікавленість виявили учасники форуму до наукових підходів до розвитку територій. Так, жваву дискусію викликала доповідь професора Ірини Буднікевич, яка представила результати дослідження територіальних громад, проведеного кафедрою маркетингу, інновацій та економічного розвитку економічного факультету та озвучила науково-практичні інструменти просування територій, зокрема, такі як маркетинг, брендинг та реклама. У цьому ж напрямку виступили і провідні доценти кафедри – Ірина Черданцева та Вардан Вардеванян, які конкретизували основні маркетингові підходи до практики регіонального розвитку в контексті теми Форуму та запропонували допомогу в оволодінні презентованими інноваційними методиками оцінки привабливості територій. Жваво обговорювався цікавий приклад просування території засобами вірусного маркетингу, сформованого студентами кафедри маркетингу ЧНУ, відеокліп «Кіцмань – братан».