25 травня 2021 року студенти кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку отримали диплом ІІ ступеня ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS» за перемогу у номінації #мандруйзалізницею.
У команді прцювали студенти третього курсу:
- Федорак Андрій 375-2
- Ціхоцька Вікторія 375-1
Під керівництвом Вардеваняна Вардана Альбертовича та Буднікевич Ірини Михайлівни.
Цього року за конкурсні нагороди у 14 номінаціях боролося 388 робіт з різних куточків України. У Конкурс було також залучено представників різних країн (США, Франції, Німеччини, Естонії, Болгарії, Сербії).
Наші студенти-маркетологи успішно представили роботу в номінації «#мандруйзалізницею» від Укрзалізниці.
Команда створила проект під назвою «Особливий маршрут», де використала один з найсильніших тригерів рекламного повідомлення – це кохання, який точно відчув або побачив кожен.
В рамках формату міжнародного конкурсу був створений пост для соц.мережі Facebook, де був відтворений фірмовий стиль компанії, створено унікальний текст оголошення, логотип укрзалізниці з серцем, карту України з маршрутом у вигляді серця, а також ситуативний девіз для оголошення: «Об‘єднуємо не тільки шляхи, але й людей».
Щиро вітаємо наших переможців ІІІ Міжнародного конкурсу реклами «DO.IT ADS»