З 4 по 11 березня команда маркетологів економічного факультетут ЧНУ здійснила навчально-пізнавальну подорож до Праги, Парижу та Дрездену. Це було надзвичайно цікаво та корисно.
Ми були гостями Карлового університету у Празі та Сорбони в Парижі, дізналися багато корисного про систему освіти Німеччини. Територіальний, туристичний та готельний маркетинг протестували на собі і розширили свої компетенції в даному напрямку. Європейський торговельний маркетинг освоїли не тільки в теорії, але й на практиці – працює ефективно, гардероб оновили. Париж вразив і це не потребує опису, треба там бути. Але не менш цікавим було відвідування справді французького міста Орлеана, просування якого здійснюється на основі історії Жани Д’Арк та королівських замків на річці Луарі, де музейний маркетинг приносить доходи місцевій громаді.
Також були в Луврі, Дрезденській галереї та Діснейленді. Якщо в першому випадку ми розширили свої культурні знання (до речі вхід для студентів або безкоштовний, або пільговий у залежності від віку), то Діснейленд показав як можна заробляти на розвагах за умови їх якісного надання.
Фотозвіт про подорож на сторінці кафедри у facebook.