Тренінг з профайлінгу споживача

25 жовтня у рамках курсу «Нейромаркетинг» за співпраці кафедри Маркетингу, інновацій та регіонального розвитку та ТОВ «ІМТЕКС ГРУП» – «Ресурсна студія/Resource Studio», м.Київ та  Буковинський центр реконструкції та розвитку для 60 студентів-економістів та викладачів гостьовий київський коуч, майстер-практик з НЛП, к.п.н. Євген Татарінов провів 4-х годинний тренінг, присвячений актуальній проблематиці профайлінгу споживача.

На тренінгу пропрацювали актуальні питання: психогеографії цінностей споживача, маркування простору; репрезентації споживачем образу товару; особливості невербальної поведінки споживача; психоемоційні стани споживача, фокус уваги; психологічні типи споживачів; лінгвістичну модель мовлення споживач; технологію раппорту – побудови швидкої несвідомої довіри споживача, «магію» зеркальних нейронів; механізм сприйняття зовнішніх стимулів та обробки інформації споживачем.

Особливе зацікавлення у аудиторії викликали практичні кейси, пропрацьовані з Євгеном Татарінов, та формування особистого досвіду через участь у тренінгових вправах.

Вдячні Євгену Татарінову за високопрофесійний підхід, перфектне володіння матеріалом, постійну синхронізацію з аудиторією та пробудження глибинного гностичного інтересу в присутніх на тренінгу до пропрацьованої проблематики! А також та  заступнику директора Буковинському центру реконструкції Ярославу Басняку за організаційну та  фінансову підтримку заходу.

Сподіваємось на подальшу плідну співпрацю!

Галерея