Чат GPT – помічник чи генератор проблем для студента?

Методичний семінар кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку на більш ніж актуальну тему: «Специфіка використання Chat-GPT у написанні та перевірці студентських та наукових робіт!» було проведено 2 квітня 2024 року.
Інформацію підготував к.е.н., доцент кафедри Євген Венгер.

У семінарі також взяли участь аспіранти економічного факультету.
Під час заходу розглянули викладачі розглянули важливі аспекти використання штучного інтелекту в освіті та детальніше дізналися про потенційні переваги та обмеження цього інструменту.
Важливою темою обговорення було також акцентування на обмеженнях та відповідальності використання ChatGPT.

Доповідач наголосив на тому, що ChatGPT, як і інші подібні ресурси, повинен слугувати лише як допоміжне, а не основне джерело інформації.
Також в ході обговорення торкнулися питання плагіату та необхідності правильного використання інструментів для перевірки оригінальності тексту, аспіранти активно обговорювали загрози, які несе ChatGPT.

Розглянули основні нейромережі для виявлення синтетичного контенту та плагіату. Ну і , звичайно, протестували на практиці інструменти виявлення запозичень у студентських роботах, сформованих генеративним штучним інтелектом з допомогою тих же АІ – ZeroGPT, Copyleaks, Winston AI.
Було надзвичайно цікаво та захопливо! Впевнені, що інформація, отримана під час семінару, стане корисною в подальшій викладацькій практиці та роботі зі студентами.

Галерея