До Всесвітнього дня шопінгу кафедра маркетингу інновацій та регіонального розвитку економічного факультету ЧНУ провела антилекцію на тему: «Shopping: полювання, задоволення… захворювання!!!» Спікером заходу виступила доцент кафедри Черданцева Ірина Геннадіївна. На антилекції обговорювали, чим шопінг відрізняється від пересічних продажів, цікаві факти про шопінг, порівнювали сприйняття процесу купівлі чоловіками та жінками, а також отримали поради для вдалого шопінгу.
Професійним та інформативним був коуч від головного лікаря Чернівецької обласної психіатричної лікарні Левицької Анжели Петрівни (до речі, магістранта кафедри маркетингу), присвячений психо-неврологічним процесам, пов’язаним із залежністю від шопінгу. Інформація, подана досвідченим фахівцем, дала можливість по-новому поглянути на процеси покупки, маркетингову мотивацію споживачів та цінність брендів. Цікаву інформацію підготували і студенти. Так, інформативну доповідь про актуальні тенденції Інтернет-шопінгу і новації Digital-маркетингу, які стимулюють й активізують залученість споживачів до імпульсивних покупок в Інтернеті підготували викладач Євген Венгер та студентка другого курсу Ксенія Дузяк. Студент Валентин Горченко зробив невелике повідомлення про прийоми нейромаркетингу, що використовуються при активізації продажів.