24 вересня в рамках проекту «Запрошені лектори: студентам від випускників» відбулася лекція засновниці «Західної маркетингової компанії» Марини Кирилюк на тему: «Digital marketing: інструменти та тенденції».
Під час виступу лектор розповіла про переваги використання різноманітних інструментів digital-маркетингу у практичній бізнесовій діяльності. Особлива увага акцентувалась на процесі наповнення медійного простору інформацією (відео, зображення, інфографіка, блоги, статті тощо) про продукт з метою залучення уваги споживацької аудиторії. Розглядався вплив технології Big Data на процес переходу до персоніфікованого підходу в дослідженні поведінки споживачів та подальшому обслуговуванні клієнтів. Прямо на занятті частина студентів була залучена до вирішення кейсу – аналізу бізнес-ситуації пов’язаної з вірусним контентом. Лекція була наповнена значною кількістю цікавої інформації, щодо тенденцій у digital-маркетингу, корисної не тільки студентам, а й маркетологам-практикам.