Науково-дослідна робота Тетяна Мельник, студентки третього курсу спеціальності «Маркетинг» «Креативні тенденції відеореклами, у соціальних мережах, на прикладі торговельних мереж м.Чернівці», здобула перше місце на Всеукраїнському конкурсі «Молодь опановує маркетинг» (керівник ас. Вардеванян В.А.).
В роботі досліджувалися основні тенденції у використанні відеореклами в соціальних мережах чернівецькими рітейлерами. Тема виявилася на часі, цікавий виклад та кут дослідження додали динаміки у отриманих та представлених результатах.
Спеціальними відзнаками були відмічені дослідницькі роботи студентів-маркетологів третього курсу Урди В., Тупиці Л., Боднарюк Д., Корабліної Д., Ротара А. та Бастракова Д.
Науково-дослідна робота студентки спеціальності «Маретинг» зайняла 1-е місце на Всеукраїнськму конкурсі «Молодь опановує маркетинг»