Збірна команда маркетологів 1-го, 2-го та 3-го курсів взяла участь у Рекламному Полігоні у Києві.
Що здивувало? Зареєструвалося 25 команд з різних ВУЗів України. З деяких міст були кілька команд з різних навчальних закладів. У кожній команді – від 5 до 9 студентів. І усі, з ким ми спілкувалися, прагнуть відвідати «Рекламний Полігон» в Одесі 5-6 липня цього літа.
Як проходив «Рекламний Полігон»? Один із партнерів компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна», яка, між іншим, рази чотири пригощала усіх учасників різними напоями. Компанією «Кока-Кола Беверіджиз Україна» було дано завдання на розробку рекламної кампанії з просування інформаційно-освітнього порталу для молоді в Україні.
Усього було 2 брифи та 1 доба на розробку 2-х проектів. Локації для роботи – фойє, їдальня та м. Київ. У день здачі проектів, а їх було близько 50, працювала команда журі з різних рекламних агенцій та експертів замовників. Проекти повинні були складатися з презентації концепції рекламної кампанії, рекламних роликів та інших рекламних матеріалів.
Наступний «Рекламний Полігон» 5-6 липня в Одесі. І ми їдемо!
Подати заявку на участь у «Рекламному Полігоні» 5-6 липня в Одесі може студент будь-якої спеціальності економічного факультету. Звертатися на кафедру маркетингу, інновацій та регіонального розвитку до Вардеваняна Вардана Альбертовича