11 травня 2024 року відбувся SMM-інтенсив (тренінг з організації та просування власних сторінок у соціальних мережах) для школярів 10-11 класів, організований кафедрою маркетингу, інновацій та регіонального розвитку в рамках профорієнтаційної роботи.
Протягом трьох годин школярі мали можливість попрактикуватися під керівництвом спеціалістів, отримати цінні поради та інсайти, розглянути актуальні кейси, дізнатися про останні тренди та найкращі практики SMM та USG.
Тренерами виступили успішні випускники та студенти спеціальності “Маркетинг”, які тривалий час працюють в СММ-середовищі, професійно просувають та створюють контент: Анастасія Верхоляк, Андрій Павлюк, Вікторія Молдован, Анна Майкан, Наталя Федюк. Вони розповідали про те, як зробити перші кроки до реалізації своїх SMM-цілей, зокрема розкрили гостям заходу секрети успішного маркетингу, тренди SMM 2024 року, поділилися секретами створення крутого UGC-контенту та дали практичні поради, з чого почати та які ідеї втілювати, навчили складати контент-план, розповіли про структуру відео на TikTok і провели практичне по складанню сценарію.
Дякуємо нашим спікерам за те, що прийшли та поділились своїм безцінним досвідом, а також учасникам, які брали участь в інтерактиві!Запрошуємо до студентського співтовариства і обіцяємо ще багато цікавих і корисних зустрічей!