Відбулась Еvent-студія «Luxury-marketing» або «Маркетинг понтів»

Днями у медіа-центрі Belle Vue (Кобилянська, 2) розпочав свою історію цікавий проект кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича – «Event-Студія». Темою першого заходу Event-Студії був «Luxury Маркетинг / Marketing Понтів!».

В програмі були дискусії, презентації, огляд основних тенденцій на ринку предметів розкоші: workshop «Життя в стилі WOW» (@vitalinka00 ,@yakovuchka , @j.sidor ), тренінг «Розкішні готелі – еволюція UALL» (Інга Крупенна, турагенція «Барви світу» @barvysvitu), зустрічі з експертами за напрямками «Статусні напої» (Вадим Горобков (сомельє Гойра-груп) та Марина Кирилюк (ЗМК)), «Higl Level – авто для тих, хто розуміє» (Ірина Зрибнєва, @marinkaeremiya ,@radmila.xx , @karina_kretskaya ), презентації студентів «Яхті, вілли, діаманти, парфум та косметика: як і хто їх продає» ( @yu.kk , @asya.ltk ,@dianabaraniuk , @l_fliks ), «Не вишиванкою єдиною: Beyonce, Madonna, Jay Z та інші зірки, що носять українські бренди» (fashion-блогер @ksduz ), «Luxury Sport – багаті також потіють» (@yungpodik ,@irin_mus , @vinchenco.k ), «Собачі радості та кошачі забаганки: тваринки люксового статусу» (@mr_udivites , @p_anji777 ), «За $100 000 продається не пляшка та золота ікра, продається Stories» (Денис Чернов, Оксана Боднар ), «Fashion – головне: якість?ціна?понти?» (@zhumrrr , Тетяна Спідчук). Маркетинг змушує студентів зрозуміти теоретичні основи, принципи динаміки розкоші, клієнтів і коди розкоші.

Модерували захід студент 1 курсу Павлюк Андрій @andr_pvl та професор Ірина Буднікевич (@marketing_chnu).

Студенти вивчають сегмент Luxury не тільки в аудиторії, але й отримують досвід в сфері розкоші за межами університету. Проект покликаний дати студентам міцний фундамент у сфері мас-маркет, преміум та розкіш. Такі заходи дозволяють студентам ЧНУ, що навчаються за спеціальністю «Маркетинг», реалізувати свої таланти, приєднатися до інформаційної культури, яка буде супроводжувати цифрову трансформацію брендів, розвинути творчі, прагматичні та підприємницькі здібності.

Результати та висновки : Навчайтесь у ЧНУ, це в 40 раз дешевше ніж в європейських закладах!

В результаті підготовки та проведення event-студії нам вдалося з’ясувати, що насправді маркетинг luxury-брендів та маркетинг місцевих локальних марок має однакову нішеву спрямованість. І відтак, набір інструментів, кількість клієнтів і якість сервісу є досить подібними.

Тому, вміння застосовувати теорію маркетингу у практичній діяльності невеликих регіональних підприємницьких структур може забезпечити Ваш успіх як професійного маркетолога і у бізнесі, орієнтованому на прискіпливих та понтовитих місцевих споживачів, так і у роботі з вибагливою Luxury-аудиторією.

Тоді НАВІЩО ПЛАТИТИ БІЛЬШЕ?

Довідка: Кафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвитку економічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича створена у 2006 році і очолюється д.е.н, професором Іриною Буднікевич. За останні роки попит на маркетологів стабільно зростає, що дозволяє студентам паралельно з навчанням працювати вже з третього курсу університету. Наразі, ринок праці спеціальностей пов’язаних з маркетингом, Інтернет-маркетингом, SMM-маркетингом, маркетингом в ІТ-сфері, маркетингом в туризмі та індустрії гостинності, рекламою, логістикою відчуває дефіцит кадрів, підготовку яких з успіхом забезпечує одна з найбільш креативних та молодих (за історією та віковим складом) кафедр ЧНУ. Розширюючи спектр освітніх програм кафедра концентрується на маркетингових освітніх програмах та курсах, які дозволяють отримати кваліфікацію в дослідженні ринку, рекламі, продажах, бренд-менеджменті, digital-маркетингу в індустріях, що швидко розвиваються.

Фотоальбом на наших сторінках у Фейсбук та Інстаграм @marketing_chnu.