Маркетологи економічного факультету ЧНУ призери ХIІI Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас»!

Маркетологи Чернівецького національного університету стали срібними призерами ХIІI Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас»! Команда магістрів-маркетологів (студенти Зайчук Юрій та Белінський Юрій під керівництвом к.е.н. Вардана Вардеваняна) розробили Start Up-проект «Театральне кафе» «Theatrum»», який вразив професійне журі своєю концепцією та креативним підходом. Основний меседж: «Чернівці нас приємно здивували».

Ідея Start Up-проекту – перенесення вистави зі звичних площадок на альтернативні локації та незвичні майданчики, з традиційного формату – на інтерактивний. Актори звертаються безпосередньо до глядача та перетворюють його на героя та учасника вистави. Рекламний ролик також був виконаний у двох техніках – традиційній та альтернативній, а новинний сюжет підкреслював креативність студентства Чернівців.

Кафедра вдячна акторам Народного драматичного театру Івану Даніліну та Віктору Грігорашкуца, Place-бару VYO, операторам зйомок Миколі Матимішу (@colin.mt) та Покляцькому Андрію (@andrson_andy), монтажеру андрію Зайчук ((@andrey_zaychuk) за допомогу та підтримку.

2 травня в Place-барі VYO студенти та викладачі економічного факультету проведуть day-party, на якій спробують реалізувати першу атракцію в рамках Start Up-проекту «Театральне кафе» «Theatrum».

Подивитися production-пакет можна на сторінках кафедри маркетингу, інновацій та регіонального розвитку в Facebook та Instagram @marketing_chnu.

Відео:
https://www.facebook.com/1181802938502961/videos/483453782398264/
https://www.facebook.com/1181802938502961/videos/636012913518559/
https://www.facebook.com/1181802938502961/videos/1784785634958537/